2008/06/19

Monocentropus Balfouri


Ma kapott új kecot a kicsik. Nem rég megvolt az ötödik vedlés,gondoltam jár már neki a terko(eddig dobozba élt). Vedlés után vártam pár hetet hogy egyen,erősödjön. Ma úgy döntöttem költözik. Ismervén az állat mentalitását reggeltől etettem,4 óra alatt bevert 3tücsköt! A 4.egy pici volt gondoltam azzal a csáprágóiközt simán át terelem. Na ő ezt nem így látta helyesnek! A tücsökel a "szájában" is simán támadót! Örült egy dög ez. Végül egy ismerősöm segítségével átkerült az új helyére,de nem volt egyszerű mutatvány;-)! A mostani kecoját próbáltam a természetes elöhelyéhez hasonlóan berendezni neki. Beáztatott homokba nyomkodtam köveket majd egybe kiszárítottam hajszárítoval. Remélem jól fogja magát érezni!

Most ilyen a kedves:



És az új kecojában












Feliratkozás a(z) Madárpók csoportra
E-mail:

Csoport meglátogatása